مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبکه های اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبکه های اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبکه های اجتماعی

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبکه های اجتماعیفرمت فایل: word
تعداد صفحات: ۵۵
توضیحات
رسانه‎های اجتماعی بنا بر يک تعريف، رسانه‎هايی برای برقراری تعامل اجتماعی مبتنی بر وب هستند و راهی ارزان و قابل دسترس برای انتشار اطلاعات از سوی عموم کاربران‌. اين تعريف عام، بسياری از وب‌سايت‎های با کارکرد ارتباطی را در زمره‌ي رسانه‌هاي اجتماعی قرار داده است؛ فروم‎های اينترنتی، وبلاگ‎ها، شبکه‎های اجتماعی، ويكي‎ها و پادکست از…